Geen resultaten

Verzending & levering

Waar is mijn pakket?

Je kunt de track & trace code gebruiken die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.

Is er ook expres verzending?

Dat is nog niet mogelijk. We zijn er mee bezig om dit zo snel mogelijk te kunnen aanbieden.

Kan er ook besteld worden vanuit België en Luxemburg?

Ja dat is zeker mogelijk.

Hoe lang duurt de verzending?

Ons logistieke team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je jouw lamp binnen een tot drie werkdagen in huis hebt.

Ik heb een beschadigd pakket ontvangen.

Wat vervelend! Als je iets wilt retourneren en de verpakking is beschadigd, mag het gerust in een andere doos naar ons teruggestuurd worden. We hopen dat je er begrip voor hebt dat we de verpakking helaas niet kunnen vervangen.

Als het product beschadigd is, verwijzen we je graag naar onze algemene voorwaarden.

Wat kan ik doen als ik op het verkeerde adres heb besteld?

Als je bestelling niet kan worden geleverd, wordt deze automatisch naar ons teruggestuurd en behandeld als een normale retourzending. Gelieve je artikelen opnieuw te bestellen naar het juiste adres, aangezien wij niet de mogelijkheid hebben om het adres te wijzigen.

Teruggave en terugbetaling

Hoe kan ik mijn lamp retourneren?

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice. Je ontvangt tijdig een retourbon.

Moet ik mijn lamp zelf terugsturen bij een garantieclaim?

Als startend bedrijf kunnen wij helaas geen ophaaldienst coördineren.

Kan de lamp worden geretourneerd/geruild?

Ja, als je je bedenkt en je Happy Lamp niet wilt houden, kun je deze naar ons terugsturen. De geretourneerde Happy Lamp moet in goede staat en in de originele verpakking zijn, samen met alle accessoires en instructies. Op retourzendingen zijn onze verkoop- en retourvoorwaarden van toepassing.

Hoe zit het met de garantie?

Voor elke lamp geldt een garantie van twee jaar.

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Als je een betalingsherinnering hebt ontvangen ondanks betaling of terugzending, kun je deze gewoon negeren. Het kan gebeuren dat het versturen van de betalingsherinnering overlapt met de bevestiging van de betaling.

Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, stellen wij je daarvan op de hoogte. Het terugbetalingsproces wordt dan in gang gezet naar de oorspronkelijke betaalmethode. Wij vragen jouw begrip als het langer duurt. We zullen ons best doen om het binnen een week voor elkaar te krijgen.

Is mijn retourzending aangekomen?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn lamp terugsturen?

14 dagen.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice, zij zullen jouw helpen. Je kunt het artikel natuurlijk terugsturen en wij sturen je het juiste exemplaar.

Producten

Zijn de lampen veganistisch?

Ja, de lampen zijn gemaakt zonder dierlijke producten en zijn niet getest op dieren.

Is het mogelijk om de lamp te vervangen?

Nee, om veiligheidsredenen kun je de LED-lamp niet zelf vervangen. De lamp is echter zo sterk en duurzaam dat dit niet nodig zal zijn. Onze LED-lampen kunnen gemiddeld 40.000 uur branden. Mocht het wel voorkomen dat er een lamp stuk gaat, bieden wij een service aan waarbij jouw lamp vervangen wordt.

Mijn lamp is vies geworden. Wat is de beste manier om hem schoon te maken?

Haal de stekker van de lamp uit het stopcontact en zorg ervoor dat deze is losgekoppeld van de voeding. Veeg lichtjes af met een droge doek.

Hoe stabiel zijn de lampen?

De lampen hebben een zeker gewicht door de vulling van zand en kunnen dus niet zomaar omvallen.

Zijn er keurmerken?

De lampen zijn getest en gecertificeerd volgens de hoogste veiligheidsnormen door Hansecontrol.

Zijn de lampen gevaarlijk voor kinderen?

Het is belangrijk dat je de veiligheids- en bedieningsvoorschriften zorgvuldig leest en de aanwijzingen opvolgt. De lampen zijn getest door het gerenommeerde Hansecontrol Instituut en geclassificeerd als veilig voor kinderen.

Wordt er een lamp meegeleverd?

Ja, de LED-lamp is permanent in de lamp geïnstalleerd.

Bestelling

Mijn lamp werkt niet meer. Waar kan ik terecht?

Neem contact op met onze klantenservice op. Mail naar: info@lilalive.nl of bel naar +31 (0)50 721 01 07.

Waar kan ik terecht met een specifieke vraag over mijn lamp?

Je kunt rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice. Mail naar info@lilalive.nl of bel naar +31 (0)50 721 01 07. Daar staat ons Happy Lamps Team je graag te woord.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als het proces is voltooid, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen kijken of we iets kunnen veranderen.

Nieuwsbrief

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je rechtstreeks op onze homepage onderaan inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Er is een link in je nieuwsbrief waar je je kunt afmelden. Je kunt ons ook een e-mail sturen naar de klantenservice.

×